söndag 27 juni 2010

allt möjligt....

Fick ett början på min griffeltavla häromdagen, en av gubbarna som renoverar på jobbet hittade en fanér skiva åt mig,så när jag får lön blir d en tripp till wallendahls(efter färg och penslar) och bomans (ram och ihopsättning)


Har inte hört nåt från polaren sen hon sa hon ville va ifred, räknar inte med det heller. Vill hon höra av sig så får hon lov att göra det då..Jag tänker i varje fall inte göra det.Det var ju hon som ville va ifred...Hon hade mage att kalla mig ytlig på Facebook också, när det fan e hon som pratar om sitt och andras utseende hela tiden, fan anamma...
Jag hade väntat mig att hon skulle vara rak och ärlig mot mig som hon verkar va mot andra, men tydligen inte, hade hon sagt från start som hon tyckte och ville så hade det blivit betydligt mindre tjafs. jävla kärring..

Letar fortfarande efter rumsavdelare..men det går inte så bra..urk...kanske tuuri har i juli när jag och kusin vitamin ska dit..hoppas det i alla fall...

Gubben e sugen på en mc, men det blir nog nästa år isåfall, kanske jag hänger på också..om vi inte gjort slut före dess of course, tycker det hänger dagligen i luften..

Som jag har sagt tidigare orkar jag inte med tjafs, och om det betyder att jag skippar både polaren och gubben, then so be it....det e en så onödig mental belastning..tar både tid och ork ur en..

måste käka

Inga kommentarer: