onsdag 21 december 2011

Back again....






Hej hej,ja d va ett tag sen men nu e ja tibax me inrednings nyheter!

Har letat överallt efter Bulten (hängare) och Sparv nyckelskåp,ja på nätet fanns d ju,mest på svenska sidor men frakten blir ju piss dyr!

Hittade på ebay åxå där jag handlade 2 sparvbon, köpte även från Koziol en tache bag och en rotsaks gubbe...ska även ha tandpetar gubben ;) men han va 15e så d får vänta...Har fått klockor på hjärnan åxå,olika färger vill ja ha...å nya ikea bordet blir piss najsigt ;)

Igår va kärestan å ja till Jeppis å handlade lite,så hittade jag på Katarina Maria mera sparvbon! Och en mysig sminkväska,som d står bara min på...Den affären e Fucking nice,riktigt min stil d...

Idag va vi till Vasa å på Inn hittade jag bulten (!) d e en bigg deal...nu kan jag äntligen hänga upp bykbaggen ;)
Blev trött på den trista plastiga tvättkorgen som d bara samlades damm runtom,nu hänger d i luften...nice...
Ska bara vila resten av dagen,e ledig söndag nästa gång..får jobba julafton 16-21,helt ok d...
I matväg blir d kalkon i år,ska bli nice...

Inga kommentarer: