fredag 17 oktober 2014

Fredag!

Aldrig förr har jag längtat efter fredagen och ledig helg på d.
2 dagar på jobbet å man har nog redan..2 dagar till mån-tisda så e d semester!

Men imorron e d Supersaturday på sportsclub, å då premiär för bodyattacken,tror inte att d e nåt för mig, men men testas ska d iaf. Å Combaten på d. Sen söndag BC filming å kanske musclework senare.

Surfade runt lite igår, letade julklappar, å hittade åt 4 pers! ska beställa sen, måste få undan Ikea nu först..
Som vanligt så var d ju nånting bort på lönen nu senast. Dom hade glömt bort min semester lön.Och min semester..Amatörer.
Så e s hygienpass skolning på G. om ja inte hittar mitt Evira kort..Undrar var jag har d bara...Har till 13.11 på mig att leta.



Handlade på Supermarket efter jobbet, d e en nice butik d. Dom har mkt som inga andra säljer.
Förhandlade mig på godis idag, hittade Ahgrensbilar i fruktsmak, ny pantteri smak å ostsmak på popcorn, d sista va äckligt som fan dock...Men sambon gillade d.

Köpte 3st Callunas till trappen, rosa,plommon  å lila färg.
Hårfärg köptes, så nu e jag ung å fräsch igen.


Bokade nyss in mig på jumpa ända in i december :) Men 6.12 ska d va fritt för så e d Haparanda igen!! Å julklappshopping! Har anmält mig redan, just in case. D e viktiga saker så.

Har rätt full bokat trots att d e semester, Ikea, jumpa,stickafton, osv..Får vara ledigt ända tills 28.10..Å 30.10 ska ja på Tupperware party, som extra folk..

Nu ska ja spela lite sen kanske film.. Ha d gott!





Inga kommentarer: