måndag 9 juli 2012

Lite småtrötter e jag..

Har kalasat.efter en massa slit å stress va blev d riktigt nice..blommor å money fick ja, en bra kombo ;)
Nu e jag proppmätt och har syndat,japp jag erkänner..jag har näthandlat....not my finest moment men to my defense så jag behöver faktiskt en hel del nytt i klädväg, många plagg har blivit alldeles för stora å lösa..

Måste ut å springa lite fläsk av mig imorron eller om d blir gymmet innan jobbet, får se..nåt måste ske, jag har fuskat tillräckligt länge nu..bara jag håller mina kalori intag så får jag äta vad jag vill ,men ivetvis e ju hälsosam mat mkt bättre än lass ;) vilket jag har fuskat med lite nu nån vecka..Skärpning!

Första viktmålet nåddes för nån vecka sen, å sen har jag säkert fläskat på mig..men nu har jag ett nytt mål som jag gärna vill uppnå innan d blir Malmö...-3kg till..can i do it?? hoppas d! d gäller å starta imorron dock..

Beställde nytt sofföverdrag förra veckan, å de behövs verkligen, blev tvungen å sy ihop d på flera ställen inför stick kvällen..hade haft d i tvätten..Test tafsade  på d nya när jag var i Vanda ikea sist..

Mitt hår...jaa vad ska man säga om kalufsen annat än URK! D blir till å låta d växa..skulle vilja ha fram min egen hårfärg, men d blir nog svårt tror jag...om man inte nästa gång färgar d i liknande färg som egen.. OM d nu ens finns nån sån...

Klassträff på fredag och krogen efteråt sades d,men får se.Kalas på lördag..Å på sönda skulle jag vilja till Tuuri faktiskt..SJÄLV...d vore nicet...men får se,har ju inte fått lönebeskedet än,även om d skulle ha kommit idag...:( grrr....



min nya favvis ;) sean faris...purrr!! så många snyggosar d finns out there...mums!

nä nu har jag väl sagt mitt för idag...ha d!





Inga kommentarer: