lördag 14 juli 2012

Slut på d roliga...

Ja kalasandet alltså..nu e min 30 årsda firad till lust å leda..

E shopping sugen,ja på fysisk shopping då,inte via nätet..Vill till Katarina Maria å Tuuri!! och kauhava å kauhajoki,( garnbutiker )
Behöver en hel del..en resväska bla.
Ska ju till malmö i auusti, så jag behöver en verkligen..sportväskan e inget å dra me.

Skall så småningom(kanske) börja med gaveln till sängen också..har inte haft nån lust bara, inrednings intresset har svalnat av lite för tillfället..Har handarbetat  mest..ingen billig hobby d heller..men roligt att öra nåt annat for a change..beställde mera böcker när d blir dags för läs säsongen..kommer så småningom..

Va d ska va svårt å hitta bra musik nu för tiden..har sökt flera dagar,,

Iår var ja på klassträff, 10 st kom, mkt bra d..skoj hade vi, blev krogen efteråt, ja var en av chaffisarna..ja kom hem 5 typ..är ett par år sen sist d ;) sen väckning 9 typ å upp å städa å baka..har varit skit trött hela dagen. tur att jag får vara ledig imorron me...d behövs..urk..skulle behöva ut på länk imorron...har knappt tränat på ett ta, å nu e d paus me crossfittandet till september..ska nog anmäla mig till pumpen då me,å kanske nåt annat skoj...

Scorpion king på tv..helt sebar film, även om jag inte e nåt fan av The Rock..D e nåt med hans ansiktsuttryck som inte stämmer..


Min veranda e 95% klar, nu gäller d bara å plantera lite i rabatten samt köpa dekor sten å sätta i glipan mellan tegelstenarna och plattorna..






Nä nu e jag trött.....nite,nite...




Inga kommentarer: