torsdag 16 augusti 2012

Busy,busy...

Jahapp,idag blir d kaffe hos Sundvik,blev lite överraskad att jag blev bjuden faktiskt, vi kommer bra överrens å så men ändå hon e ju vår chef trots allt, å cheferna på mitt jobb brukar inte bjuda hem nån av städerskorna,om man säger som så...men men alla e vi olika å tur e d..hoppas d blir till d bättre när hon kommer till makten  igen!

Skall fortsätta virka på min entrelac filt tills dess...Imorgon bär det av till Esbo å David Guetta mfl...Hur vi sover vet ingen än,men d lutar mot tält...jag vill gärna veta saker på förhand,planerat å spikat,så e d definitivt inte denna gång, å jag har inte stressat upp mig en enda gång so far över d..håller jag på å mogna eller år d åt ett sämre håll??

Kommer hem på lördag me tåg till bennäs,sen kommer sambon efter mig eller oss, och sen blir d att gå på Juthbacka marknaden. Som kund detta år, ska bli nicet!
Big ass yarn på 400g-->>






Inga kommentarer: