torsdag 30 augusti 2012

Dimmigt..

Måste ha nåt fel på ögonen eller så har jag jobbat för mkt helt enkelt,tror på d sista. 3 skift har ja tragglat mig igenom sen semestern tog slut,thats 3 too many...
Äggklockan tickar, lasagne på G..

Började fundera på en pippi tröja åt mig, men d kan hända att d blir för hightech för mig...i svart,vit å ev nån rolig färg som lime eller rosa..men inte riktigt i detta stuket,inget band shit utan helt rund krage..
Tänkte testa översätta på google men d var ju bara att skippa.Google suger när den ska översätta från finnish to swedish...blir nog å fråga snällt av nån på jobbet, hur jag skall bärga mig åt..

Syrran har nåt prob me datorn igen, folk som inte vill lära sig d mest basica på sin datorn ska fan inte ha en... Jag vill inte ränna dit hela tiden...

Skall färda upp min ena filt idag,se klart på resident evil också...å kanske THE virka på filt lite..


Men har en hel del att färda upp först..
Nu FOOOOD!
ajöken...


Inga kommentarer: