torsdag 6 september 2012

Har för mkt ledigt tid...

Japp u heard it..trodde ja aldrig skulle säga..har inget garn så mao har jag inget to do..fick en del böcker idag, men läs-suget har inte riktigt infunnet sig än..
Hat köpt å planerat inför julklappsutdelandet me..mamsen e klar åtm.Skönt att nåt e färdigt iaf..

Får nog vänta lite me att söka till utbildningen för nästa års kull va för yngre :( jävla glin..oh well.va kan man åt d då..
 Borde börja träna igen me,eller jag skall men jag tar d varlit.beställde ny pollett tider till måndag,så d blir till å skärpa sig rejält...framtida tränings proram kommer upp inom kort...

En sak som sätter sig i huvet e en koreansk pajas som sambon tyckte jag skulle se på..d borde jag ju inte ha gjort för den e för evigt inetsad i mitt huvud...skum dans,skum unge,skum gubbe mm...
Varsågod!
http://www.youtube.com/watch?v=60MQ3AG1c8o


Inga kommentarer: