söndag 26 maj 2013

Upp men sen ner..

Den lediga dagen började me mysfrukost på terassen,(för mig då)den andra satt ju å surade på rummet som vanligt.
Sen hann jag ut me katterna å sola lite innan syrran hämtade mig för avfärd mot Jeppis å Bellis å Sunds..
Hittade rätt bra, nu e d bara en jordgubbsampel, vägglåda + blommor samt en ampel till kvar,sen får d vara klart.




Lavendel

D stora e paradisblomster å salvia dom små blåa

hittade svart petunia på sunds ; lycka!!

När jag kom hem planterades d, sen fixades helvetets fönster,bytte gardiner, dammsugit, bytte i sängen, tvättade, diskade, åt, ut me skräp å blev deprimerad på slutet.
Jaa sambon förstås som orsakar d mesta.
Deppigheten slog mig rätt plötsligt, den gör d ibland..Å då e jag bara ledsen. Tänker grubblar eentligen inte på så mkt, d e mer en känsla.


Nu ska d ses film, borde sola men jag känner inte för d bara.
D som händer nästa vecka ; Måndag jobb å crossfit, Tisdag ledig men möte å Raija på kaffe sen. Onsdag ; jobb, gym å stickparty.



Hej..









Inga kommentarer: