måndag 3 juni 2013

Klättrar på väggarna...så snart e d semester, urk!

Jaa,jag har varit sjukskriven sen tisdag, och jag håller på å blir galen, får snart jobba igen som tur e, 3 skift å sen semester 3 veckor..yaiks! Stress symptom, japp skoj d då..Visst stressar jag stundtals men jag känner mig inte direkt stressad, jag brukar känna av d först i huvet, men hjärtat började bulta lite extra så läkarn ville ha hem mig å vila. På ett sätt skönt å slippa draman på jobbet, men å andra sidan blir jag lite tokig av allt ledigt. E van å jobba på. Har börjat släppa d där att man skall gå till jobbet trots hur bajs man mår, kanske bra d åxå. D mentala har nog större inverkan än man tror.

En kombo av värmen, att va pank, ha en irriterad sambo hemma och att måsta ta d lunt, vilken tur dock att jag fick lov att fara på nån enstaka kort länk trots allt.hade nog blivit looney annars..

Nice run imorron, kommer å blir för varmt och tjock luft å springa så d blir till å promenera, för hunksen SKA jag å se!
Även om jag hade blivit invalid å va sängliggande ska jag dit..så d så..
Ny mobil beställd, japp jag har nu officiellt gett upp hoppet om c7an. Nu går d inte å justera ljudet på ringsignalen heller, ficklampan funkar inte, usb grejen kopplar inte som den ska, den hakar upp sig stundtals..

Ny cykel beställdes me ,för den andra flög åt helvete imorse..bakhjulet e skevt å ett nytt skulle kosta lika mkt som hela cykeln e värd..så no no..en vit sak fr hobby hall..199e..duger åt mig så mkt cyklar jag inte..


nu im off! e svettig igen...


Inga kommentarer: