tisdag 29 december 2009

5 dagar....




......LEEEEEDIG! jihuuu! im on top off the world, wuhuu!

Ja a,måste till mamsens en dag, och en sväng till kusinens en annan,men annars är inget planerat..för en gångs skull....

Hm vad ska man fixa för gott på nyårsafton? tänkte att det får bli god mat,film och kanske lite gott att dricka...

Men vad ska man laga?pizza, nachos, tacos, enchiladas??eller nåt helt nytt?
hmm..ska söka på nätet,vill ju inte fixa nåt invecklat heller..lagom fort ska det gå.

Jevlar vad jag blir irriterad på gårdskarln,min bil har stått ett par dar,och ikväll hade jag den till jobb..Hade hoppats att dom varit ute och skottat snö,men icke..Jag hade en hel del snö kring den,och lika mycket ovanpå nästan..Klockan 7 på morgonen är dom ute, men inte senare..Hade behövt få bort drivorna, bilen fastnar ju..Gubb fan
Hittade inte min spade heller, nu är det för rörigt igen i förrådet..
Borde ta med en del på en loppis runda..

Inga kommentarer: