torsdag 31 december 2009

ett nytt år....



Som jag hoppas blir bättre..
Min ekonomi borde få sig ett rejält uppsving...

Man skulle tycka att dom visade nån bra film ikväll men icke..
För tillfället går nån svensk skit film och naturfilm..väljer nog hellre naturfilmen...

Fixade tacos och såg en Harry Potter film, tog ett fotbad också senare..så nu skulle det sitta bra med en film till..Tände lite marschaller på utsidan..Det blev mysigt.
Det smäller på rätt bra där ute..Inte konstigt att katten ville in igen..

Hittade mina skor! äntligen! och på rea dessutom..50e för ett par Pumas, det kan man inte surfa förbi bara...hoppas dom passar sen när dom kommer...


Nyårslöften,hmm, ja kanske att försöka spara lite pengar..min ekonomi är ganska i botten..Mitt lån går ut i år nån gång också,så då har jag en del extra pengar plötsligt....Nä det finns nog räkningar att fixa undan ändå skulle jag tro..

Efter nyår ska jag och en jobb polare skaffa oss ett bord på loppis..Kanske få in lite pengar..Vilket vi båda två behöver!

Hittade en bild på min drömbil också, wroom en muskel bil! :) mi lajki de saundi...En camarro ss


ska se om det går nåt på burken,ha d!

Inga kommentarer: