onsdag 1 februari 2012

Förbannade köld..






..Du suger all ork och lust ur mig!

Fan jag vill ha VÅR! -20 idag och det verkar fortsätta, vinter e fan pesten alltså..Fick gå hem tidigt från jobbet idag,nice sov ett par timmar, hade ju tänkt iväg på Crossfit men så ändrade jag mig plötsligt..å tog en kaka till i stället ;)

Jaja jag hinner komma i form inför sommaren...Att gå hem svettig i -20 lockar nada, samma att starta bilen å sen inte veta om den startar sen efter en timme igen..Har känt av ischas hela dagen, har strechat men med 0 resultat...

E på bok 6 i true blood serien..d e piss svårt å sluta läsa mitt i..så bra e dom..


"Snart"(2 veckor) e d lönedags igen..va skönt, tror jag klarar mig på d jag har kvar..Då ska jag minsann(ev) beställa min toothpickman i vitt of course..å kanske en grej till..skulle behöva sport toppar me, men men...å nån bok blir d ju alltid men dom e ju så billiga ;) så dom räknas ej!

En ynka ledig dag fick jag denna vecka, säkert ett straff av något slag, hade ju 3 förra veckan...
Har 3 igen nästa vecka(om jag minns rätt) å sen semester följande(! )också 3 dagar...inte helt pissigt faktiskt..

Borde komma igång mer med träningen, och sedan kosten..

Ska läsa, ha D!

Inga kommentarer: