lördag 11 februari 2012

Vilken seg dag..morgondagen blir säkert lika usch






Dagen har gått i boredomens tecken..läste en bra bok dock, alltid nåt..
Har haft huvudvärk nästan hela dagen, å nej jag har inte tagit piller..d ska fanimej gå över av sig självt..

Månadens lön kommer å vara prima men sen kom ju bil å trafikförsäkringar också, så d sket sig med planerna...hey jag får bort en räkning iaf...alltid nåt i guess..
Grann äcklet spelar musik för fullt, d bara dunkar i väggen..

Skulle behöva klippa mig,men d sägs va piss dyrt sen priserna höjdes..så d blir till å spara d lite till..färg har jag som tur hemma..

Nästa vecka har jag 3(!) dagars semester, jipii! men sen har jag 3 veckor me en dags ledigt utspritt...skoj...måste väl till mamsen nån av dagarna antar jag..

True blood boxen snart utläst,kommer 2 böcker till dock(JEEE)när vete fan...d e många böcker jag väntar på för tillfället, ja inte har beställt då utan som inte finns utgivna ännu..tålamod e inte min grej alltså, men man har ju inget val direkt..

Usch va ja e bored!

Ska Simsa lite till...

Inga kommentarer: