söndag 29 januari 2012

D va d...





På flera sätt än ett....mina 3 lediga dagar e slut för denna gång, imorron får man knega som vanligt ijenn..

Sambon bestämde idag att d inte blir nån Sweden resa i sommar -för mig iaf...vill han inte ha mig m,so be it! jävla sunkgubbe..

Grannkärringen ringde åxå, hade blivit nästan lovad städhjälp,1gång/vecka,å då tänkte hon på mig, hon ville ha nån som hon litade på,å extra pengar e d väl bra å ha..d blir nog mer en gång/månad om hon får d...men detta gillade ju inte sambon förståss..jag e ju inte så himla förstjust i henne heller men jag tänkte på pengarna...så därför fick jag då inte komma me på sweden resan...tar nog ledigt på samma gång som han ändå så får jag vara ledig från honom..ska bli nicet!!

Men han kan ju ändra sig trots allt, man vet liksom aldrig me honom..
Får ha svärmor å skeppa hit min roskhink nu då...ska försöka fixa knivstället åxå..

Män, cant live with them,and u cant kill them...

Bäck 2 true blood,bok nr3-->>

Inga kommentarer: