fredag 9 mars 2012

Atjoooo!!

Fy fan nu e d hänt igen..började me dörr flänga, sen blev d nästäppa å feber..nu har jag osm tur e ingen feber men snor i massor istället..har hellre feber faktiskt..då sover man som en stock åtm..

Inredningsfronten e d tyvärr lugnt på..ekonomin som sagt..men har iaf lokaliserat en kniv gubbe i FINLAND!!! jeee...har ställt in mitt sikte på den...den får nog bli min 30 års gift till mig själv..

Ja tänk att man blir 30 redan..ja va ju nyss 20 hmm...ingen ålderskris ännu dock :)

Ser framemot ett par grejer/händelser ; Tuuri me kusin A 17,3, Luleå resa(hoppas!) 27,4-29,4
Nice run 12.6, Grillfest/kalas 7.7 (mitt), Semester 30.7-26.8!! Sweden resa 1.8-ca 8.8..Juthbacka marknad eller David guetta(!) 17-18.8..skulle helst vilja gå på guetta men kanske jag kan vara på båda berodende vilken dag han spelar förståss...Å sen ev Popkalaset i juni beroende på artister och Jakobsdagar beroende på sällskaå...OCH sen SKA jag på Scandinavian Hunks me polarn AL, inte bestämt när dock....blir en dyr sommar...haha och jag som skulle reda upp i ekonomin,oops...äsch måste försöka med räkningarna istället...
Mkt på G i sommar som sagt men får se vilket som blir av..

Men de skit svårt å inte beställa nåt alls..har försyndat mig med böcker å nån film dock..d e nog d billigaste jag kan/får köpa...hmpf...


Var e lottovinsten när man verkligen behöver den??SHOW ME THE MONEY!!!


Härligt när snön ramlar ner från taket, d e vår d!
Synd att dom lovat snöstorm snart igen,fucking vädergubbar...


Ha d!

Inga kommentarer: