söndag 11 mars 2012

Cough please!

*host host*

Ja å d va den nattsömnen..Semester från kl 15,00 dock ;) Skall testa börja gymma å ha mig igen.Ska bli skönt, visst va d nice me sjukledigt också(till en viss del)men inte i 5 fucking dagar..
Ska se hur d går på pumpen ikväll..Ska jag bli nice så går d inte å va lat! Kosten har hållits ok dock,även om jag käkade lite choklad i fredags, ja va sjuk hallåå!Nåt uppiggande behövde jag allt.

På inrednings fronten e d 0 nu...Måste ligga lågt..MÅSTE!! hatar d dock, tar en dag i taget,e nog kanske,lite eventuellt beroende av shopping ändå...Lovade dock kusin att d blir Tuuri på lördag, nån film ska jag väl unna mig åtminstone,finns 2 som skippades sist..9,95/st,inte så himla dyrt..

Annars e d inte så mkt planer för semestern, lönen kommer på torsdag,ska trolla å ha mig sen så den räcker till nån räkning iaf...om man ändå fick d så bra ekonomiskt så man slapp usa Visan varje månad..*nyser*

Men jag kommer dit nån dag, om d så ska ta mig tills lånet e över,hmm 5 år nej så länge vill jag nog inte hålla på å trolla! :( Måste fixa skiten så mkt jag kan före dess..Handla inget på klarna,ta räkningar på så låga summor som möjligt,så att d inte byggs på på"kontona"e min plan,sen om den toimar d får jag se..

Wish me luck and a good night!

Inga kommentarer: