söndag 18 mars 2012

Slutet...

...på semestern..skit skoj alltså,6 dagar e ingenting, har knappt hunnit vila ens..
Semester schemat : Tisdag ; baka cheese cake och gymmet, Onsdag ; Mamsen å pappsen på besök och Crossfit senare, Torsdag ; Handlat ,tränat,tvättat mm...Fredag ; Gymmet, fixat mat, lattjat..Lördag ; Tuuri me kusin :)..blev ytterst lite shopping där, gick mera pengar åt i bensin..sen kaffe och film, å Gladiatorerna me dearen...Söndag ; betalat räkningar,röja upp lite,ev loppis resa, Syrran å hennes gubbe på kaffe efteråt..
Köpte ; t-shirt, hårband, 2 irislökar, mapp, kökshandduk, doftspray till toan, 1snickers,lunch förståss, bensin 40es, å nån smågrej till som jag har problem å minnas..

Har börjat småplanera verandan inför sommaren, 4 plattor till och en förstorning och höjning av rabatten på baksidan e tänkt...en grill skall inskaffas å ev nån större blomkruka..och tegelstenar!
Funderar på en balkong låda också,å tomater...får se hur mkt jag orkar fixa till...och har råd..

Sen d har blivit ljusare så har jag börjat vakna piss tidigt(8-8,30)ja d e tidigt för mig..

Nästa resa i sikte e Luleå i slutet av april; kostar 80e för mig, 2 nätter på hotell, ikea haparanda mm på hemvägen, nice d :) dom har väl också fått in en del vårgrejer tills dess..har bara ett par små grejer som skall inhandlas från ikea denna gång : 2 tavelhyllor å klädhängare e d enda jag vet förtillfället..Från Rusta ska jag ha en takfläkt och min vita brandsläckare..



Så d e bara å börja spara! hmpf...

Förresten.. i augusti blir d DAVID GUETTA!!!!!! biljetter inhandlade!wohooooo!!!

Inga kommentarer: