torsdag 10 maj 2012

Japp fick ett infall idag, tog reda på en hel del...skall tänka på saken....MEN jag e rätt säker på att jag kommer å börja sälja zelected by house! JEEE!!!
Men man måste bilda företag å registrera sig här å där..för skatt mm.,å d kostade 75e som jag inte har för tillfället...

Men d e ingen brådska,jag e rätt busy i sommar redan..jag hinner d e lugnt!
Me so happy! kanske blir d en liten extra månatlig inkomst! i alla fall har jag testat....d e mkt jag alltid har velat testa men aldrig gjort,detta skall testas åtm så vet jag,antingen så går d eller så inte,jag har iaf provat på...Sambon stöder mig...Syrran delvis också...även om hon sa att hon har inte nåt party,men i bet maj månadslön att hon kommer om nån bjuder henne,bitch...
Behöver mera inkomster anyways...

Blir till å trakassera folk sen me partyn å sånt ;) En har redan lovat att ha ifall jag tänker börja me d..

Nu har jag 3 lediga dagar framför mig..jeee!
Blir träning mest och hockey..


Inga kommentarer: