lördag 12 maj 2012

A small rain on my parade....

...Ja d e risk att jag inte börjar sälja zbh...d ska ju deklareras hit å dit åxå,å sen måste man starta eget företag, jisses va complicated shit, för nåt som man inte vet om d säljer...hoho...men tänker fundera på saken till hösten så får jag se då...skoj vore d iaf,och man kunde ju anlita bokföringsbyrån förståss,men d kostar ju...så jag undrar,e d svårt å deklarera???

Dagens planer blev gymmet med Linda istället för Bådan..Orsak ; regn och rapig väg ;)
Vet inte än vilket jag skall träna, får se d då när ja kommer dit..har ont som fan i knäet,v ilket borde ju vara bättre eftersom jag har fått vila ett par dar..både från jobb å träning..d har faktiskt blivit värre av vila faktiskt..grrr...

21.5 får jag ev vara värd för syjuntan,(yes du läste rätt) Googlade lite stickmönster igår å hittade flera små mysiga vantar,men att sticka efter mönster har jag aldrig gjort,så få se hur d går...ska nu iaf fixa till dom jag håller på med först...sen måste jag handla mera garn..hur jag ska ha råd med d så...

Morsdag imorrn då,skoj..hade nog hellre stannat hemma, men jag får väl iaf se hockey...


Har fastnat för Gotye av nån konstig anledning..så skön!

http://www.youtube.com/watch?v=oyVJsg0XIIk&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=oyVJsg0XIIk&feature=relmfu


Nu ska d pimplas vatten! ajöken!

Inga kommentarer: