lördag 5 maj 2012

Suck å stön!

Lördags kvällen har gått i sötsugets tecken och tåg planering..inte lätt d här me tidtabeller hit å dit för en bonde..
Var ovanligt duktig på gymmet idag också*klappar sig på axeln*
Hittade en ny inrednings sida, vilket jag egentligen inte hade behövt..www.etsy.com..mkt nicet å okey priser,d fanns i alla prisklasser...letade efter muggar retro style,men fann ett retro servett ställe istället..i grönt,skall målas om ifall jag köper d..only 9euros...

Shit va d e svårt å skriva när katten ligger på handen, chewbacca e hans nya namn...väckte mig tidigt i morse med sitt grymtande..Går väl an om man e ledig men nu skulle jag ju till jobbet å ville sova tills alarmet ringde...
Har lite nya inredningsplaner, behöver en hylla till köket...mer förvaring alltså..
Blomrabatten väntar på pengar....terassen likaså...d suger...

Satte upp lite grejer på loppis sidan häromdagen,hoppas nån nappar,aj needs zie money...Lönen uteblev den sista, piss folk..ge mig mina pengar!!

Var till Luleå förra helgen,själva loppis experiencen klarar jag mig utan men vi åkte in till centrum åxå, MY god lagerhaus,åhlens,mique mm..I was in heaven..kom hem med nåt smått också.. Längtar tills augusti när d blir malmö!!!

 Well jobbar imorron.....

Ha d!

Inga kommentarer: