onsdag 31 oktober 2012

D ena me d andra..

Idag fick jag va ledig,har 4 skift till denna vecka ;(

Så 2day har d varit bara roligt på schema(förutom kåldolmarna då grr..) fick min hylla från Ellos som prompt skulle upp på vägen..nu e d ju inte klart me den utan d skall komma en rak under till som rymmer flera av mina böcker..Japp du läste rätt; jag läser faktiskt böcker till å från ;)

Under till blir d nog kanske denna ;
Sen möblerade jag om lite me,eller d har varit på förslag från sambon på länge men nu skedde d, blev inte helt fult. Switchade om helt enkelt..å bra blev d me..duktig ponke man har, d har nog rubbat off från mig tror ja ;) Jul gardinerna ser ni i bakgrunden.


Min perfect home lampa lyser på köksbordet, den e SÅ nice! borde ha den större mee,men den va ju inte heller direkt billig ;)
Egentligen borde man väl kunna fixa en liknande variant själv,eller? En stomme behövs,sen metalltråd, tång, å belysning..borde inte va svårare än så va? men stommen e nog svårast å hitta skulle jag tro.

Beställde sista delen i Noras å Patches lovestory igår,så jag längtar till den kommer hem i min brevlåda!!Ibland känner ja min som en fjortis faktiskt lol...oh well...evigt ung?
Nåja blev rätt många böcker beställda,har nada å läsa just nu..
Beställde lite garn me, surprise ;)
Snart blir d promenix me gubben,skall ut till S-market efter mitt garn åtm..sen blev jag lovad massage å ev film..nice...

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: