tisdag 30 oktober 2012

Halloween...?

Japp har blivit bjuden på nån form av halloween fest, med en massa folk som jag inte känner, förutom värdinnan då..nykter skall jag också vara, jobbar ju hela helgen...


Tar en paus från virkandet nu,började få ont i armen..har inte ens varit och tränat mina 2 dagar...

Men ett garn paket skall hämtas ut imorron, få se om jag kan hålla mig från att börja me Lismes vantbeställning..måste nån dag till Jeppis å se om garn tanten har Samos lila..annars e baby filten in trouble...

Men  men va ska it e rejd se ;) It böv on vel få an på daan...

En tanke började gro i huvet igår..Julmarknad, hmm vore intressant å testa sälja nåt där, men hinner ja fixa tillräcklit till dess,  d e frågan...
Och då räcker d nog inte med att bara ha vantar till salu..men funderade på baby filt,å fingerstickade tubisar me, kanske tofflor? vi ska se om jag orkar, eller om jag siktar på nästa år...måste ju ha pengar till å beställa garn me ju...just nu har jag inte d...
 Även om en stor garn beställning e på kommande..skulle vilja testa virka Annikas krans me..hmm hur ska jag hinna med allt??


IKEA 15.11!!! TWILIGHT PREMIÄR 16.11!! blir en hektisk vecka..LOVE IT!! 22.11 slår vi jeppis runt R unt I efter jobbet..vi har skjutit upp d allt för länge..

MM skatteåretbäring snart me...nice! Har stora planer för den, japp glasögon skall skaffas...en del shit skall betalas bort..d som går iaf...

Inga kommentarer: