tisdag 2 oktober 2012

Tisdag...snart fredag!

Jaja jag väntar  på mina 3 dagars ledigt..får va ledig fre-sön,för en gångskull...e länge sen sist..D enda som e inplanerat i ev nån länk me nån kompis..håller tummarna att ja får mitt garn paket innan dess också så ja har nåt å göra..har ju förstås några böcker olästa än me,men virkar hellre just nu..

Sovmorgon 2morrow...as nicet....

Igår bakades det baguetter, fixade av Cs tebröds recept..blev helt ok..satte olivolja istället för smör dock, blev inte lika torrt..borde verkligen handla upp mitt bak lager..torrjästen mm e slut nu...oh well d händer även den bäste.

Mitt garn e slut..igen..d räcker ingenstans..kommer säkert att gnälla om d flere ggr...

Hmm en extra inkomst vore välkommet också..Tips på vad man kunde hitta på mottages!

Blev bjuden på halloween fest 3.11, hmm får se om jag går, jobbar den helgen, även om jag e ledig festkvällen. Har på känn att d kommer såna där människor som e lite högre upp än mig. Så då har jag ingen mission där, alls...kan ju ändå inte dricka när jag jobbar följande kväll..

Längtra btw till 15.11, när d blir IKEA!!! Ja just d, men före d så har jag ju själv inredningsparty...å semester på samma gång...mmmmm läntra big time!

Skall fixa mig klar inför core circuiten, får börja traska iväg snart, om jag skall hinna dit i tid.


See you later crocodile dundee...


Inga kommentarer: