tisdag 26 november 2013

Kombo tuesday å dagen efter partajet..

I fredags fixades julen in hos oss, finns några små detaljer att slipa på ännu men i d stora hela e jag nöjd.
Mina nya gardiner blev super, bara stjärnan som fattas nu..Bild kommer sen då allt e fixat..Granen e inte klar heller.


**************************
Skulle behöva en fläktplatta till lappen istället för böckerna, börjar bli småjobbigt att flytta å ha sig.
Eller rent ut sagt en ny laptop, men d får bli i framtiden d. Funkar bra annars förutom laddningen som man får trixa me innan den laddar. Tror d e sladden..oh well nån gång...


Igår hade jag folk över på baking party.
D handlades, åts å nästan svettades. Blev så attans varmt här inne, trors att fönstret var öppet å elementet av.

Baking kärringen pratade aningen för länge för min smak men hell vilken mängd grejer hon hade me.
Alla hittade nog nåt å köpa skulle jag tro,hade flera beställningar fr folk som inte kunde komma.

Själv köpte jag muffinsformar å pepparkaksformar. Å dessa...fick jag för halva priset..ska bli skoj å testa..


Fick några småformar på köpet också så dom ska jag borra hål i och hänga i granen.


Sen eftersom jag var värdinna så fick jag ett töjbart bottenlöst anslag(för tårtor) på köpet. I like, ska testa d också.


Eftersom d e tisdag idag e d kombopass kl 18 å fram som gäller.
Först Zumban å sen gymmet, ska bli nice å få svettas, va ju hemma förra veckan.
Sen skall gym polletten aktiveras igen över julen så man inte degar ihop av all mat.



Nästa Ikea resa närmar sig också,JEEEEEEEEEEEYAY!



Ajöken!





Inga kommentarer: