torsdag 14 november 2013

Planer..

Imorgon efter jobbet ska jag på foodshopping ;) D e minst lika mysigt som att shoppa annat.
Jag brukar inte direkt planera på förhand maträtter som skall fixas, utan ja köper basvaror som man kan fixa nästan vad som av.

Lidl e först ut å kanske sen Prisma. Skall även kika på klappar.
Sen ska jag cykla till en film , å kanske äta nåt gottans efter d, fredags mys mao :)
Får vara helt ledig i helgen,ska bli så nice..Skall försöka få klart en del projekt.
Har lite ont i halsen, men hoppas innerligt att slutar vid d.

Sen har jag börjat fundera på julbakverk/godis åxå. Å vad som skall käkas på julafton.

Rocky Road e givet iaf.

Och kanske en glögg kaka?

E lite sugen på å testa på pepparkakshus i år, å hemgjord glögg.
Borde även figurera ut vad jag skall bjuda på på baking partajet. hmm...nåt sött å salt tänkte ja...

Borde få upp en julslinga till me i helgen, den som ska vara övanför ingången.

Läggdags snart, har extrem tidig väckning imorron :(...




Inga kommentarer: