lördag 2 november 2013

Sickday och googling...

Jaja min mysiga katarrr gjorde sig påmind mot morgonkvisten, e rätt länge sen jag känt av den nu, mittiallt bara så slår den till.
Överraskningar brukar ja tycka om men inte idag, skulle egentligen ha gått till jobbet idag. blev till att ringa mannen i vått å tortt ,T.
Han lät konstigt pigg..
Inga piller hade jag ens hemma, dom brukar iaf lindra lite men nu blev d den gamla å hederliga
och framförallt extremt beprövade fosterställningen istället. Synd bara att knäna inte e så förtjust i den.
Haltade lite när jag kom upp efter timtal av liggande. Skippade frukosten också för säkerhetsskull.

Har fått lite små grejs fixade, miniatyr vantarna krokades tills garnet tog slut, diskade inför sambon stora kockande.

Jaja han skulle fixa en ungersk rätt åt mig idag, å innan han var klar me d, efter ca 2h..ehm enligt receptet skulle d ta 1,30h...Så var d nästan så att jag fick i magen på nytt. Pga irritation då. Då d ska göras så invecklat allting, allt fr uppmätning på grammet till om tärningar e kvadrater eller vad??
Ja herregud...
Men d var gott faktiskt, så d får han göra flera ggr, men kanske inte när jag e hemma då..

Så länge han kockade så zalandoade jag inredning, och damn vad mkt jag hittade.

skall beställa d me men skall vänta lite ännu. Detta skall köpas ;

 Denna kunde man ju inte bara lämna! vilken über nice färgklick denna kommer att bli i köket, love pink!

Under 40e..
 Salt å peppar horn, hur söta som helst, 18,95e.



Å drop it skålen...mmm pink igen! eller kanske jag måste sansa mig å ta den vita, hmm...får se ;)
Får bli till sen ändå, en julklapp åt mig sj. Tyvärr så hittar jag så många såna.


Men till jul i år hade jag tänkt tänka lite på dom som har mindre.
På fb finns en grupp som heter jul i hjärtat, dom tar emot julklappar åt dom som knappt har råd å leva i stan, vilket e nog betydligt fler än man tror.
Så en del av mina tofflor som finns i förrådet skall jag paketera in å ge dit, tänkte även stryka en del smågrejer på ikea listan å köpa nån leksak i stället å ge d me.
Kanske lite pennor å papper också. Ikeas kostar ju ingenting å man får så mkt ändå.

Nu skall d sovas en stund, ja saknas ett par timmar...

Inga kommentarer: