lördag 1 februari 2014

"Snickerboa hoppfalleraj å snickerboa hoppfallerej..."

Önskar innerligt att jag får ett hobbyrum nån dag eller ett litet snickeri.
Hade behövt d idag när jag fixade hål i en konservburk, å nu va d ingen ärtsoppburk utan en minst 1kgs gurksalladburk.

Hade behövt få spänna fast den nånstans samt fått nåt större å slå hål med.
Men nu e fixad iaf.

Blev fin å sätt i ljus i på utsidan. Får se om jag orkar fixa fler, fick lite ont i händerna. Å sambon blev aningens förgiftad av spraymålandet ;)
Men d e ju en bisak ;) All 4 the greater good.

**************************'
Fick fler brukar av M idag så d passade jag på på testa en annan lyktgrej som jag sett på en blogg, å bra blev d.
Kusins kärring,som säljer på gammaldags torget på sommarna, ville att jag skulle fixa 20 st virkade burkar tills det.
Borde ju hinna iaf, beställde för säkerhetsskull hem lite mer garn, hittade bara 3 nystan så.
Tänkte fixa i varierande storlekar. Pris har jag ingen aning om än..

*****************************************
2 lediga dagar har jag framför mif,skall iaf virka en virkad burk åt U-S, hon har stickparty på måndagkväll så. Annars har jag inget planerat..

Ska bli skönt å göra nada..

Nu film !


Inga kommentarer: