lördag 22 februari 2014

Tröttare än tröttast..

Sov som en stock i natt, fick inen sömn förrän efter 2 dock. Såg klar Hunger Games ; Catching fire.
Den va mkt bra, över 2 timmar dock. 3:an kommer att bli spännande.

Efter 11timmars jobb igår, så  e jag rätt trött idag, får vara ledig lördag söndag dock och har kvällsskift måndag igen.

Har dock hunnit handla, dammsuga å städa å pyssla.

Idag har jag pysslat lite på utsidan, me blöt snön.











Tänder lyktan senare.
D e åratal sen jag byggde en snögubbe.
Fick lite jul feelis igen..






Min experimentella kökshandduk i virkad bomull, har blivit klar, e jätte nöjd me den,ska nog göra flera, ingen brådska me dom dock.
Har en hög me projekt före d.
Min mohair kofta bla ska färdigställas, inte mkt kvar nu på den ;)

Nu ska d snoozas en stund innan hockeyn.
Håller tummarna för killarna!

Heja SUOMI!


Inga kommentarer: