onsdag 26 februari 2014

Så skönt!

Kom hem nyss från gympan, å   d e så skönt att vara helt slut i kroppen efter ett svettpass.
X-fit var d på schemat, på tredje varvet började jag få träningsvärk redan ;)
Har ju fuskat lite med träningen i vinter så.
Nu när d blivit bart på vägarna tänkte jag mig ut på länk senare imorron kväll, har kvällskift fredag så.

***************
Igår åkte syrran å jag till Härma Halpahalli å shoppade, hittade faktiskt en hel del.
Men köpte bara några grejs. resten tar jag nån annan gån, så får jag åka dit fler ggr. ;)




Skulle ha velat ha fler egentligen, men ingen vägg för d :(

Denna hade krokar som jag skruvade loss.











Denna låt snurrar mig i huvet nu som då.


Å Combat låten heaven åxå ;) En riktigt svett låt! I like! Kör den ibland innan nåt hemma pass..


Filmtime! Vad vet jag icke får se d då..
Å imorron ringer alarmet 6.30 :(.FAN

Inga kommentarer: