onsdag 11 juni 2014

Skönt me kvällslänkis..

Nice run har avklarats för i år. Vädret var inte d bästa men d var lätt att andas iaf, d duggregnade hela kvällen typ.
Enda gången jag gick var i skogen på spånbanan, nada luft där inne alls.
Min tid var ok för jag har ju knappt tränat inför d så. Började bli varm i musklerna på dom sista kilometrarna, men då va d ju slut.
D e roligt före å efter,men när man e väl på länk där å trängs me dom andra, så tänker man ;" näe varför e jag me i år igen??Nästa år e ja hemma!"
Men vi får se d då..

*************************

For på en länk ikväll me, blev hela 7,2km..Kändes inte jobbigt alls. Men borde nog gå minst varannan dag..Har blivit för lat bara..ska bättra mig, lovar!
Kan ju inte gå upp igen d man har ått ner, d vore en stor besvikelse..

2 kvällsskift kvar denna vecka sen på lördag e d UMEÅ!! Me kusin vitamin,har fixat en liten shoppinglista tills dess, å på söndag loppis race i Munsala. Behöver inget direkt, inte nu när ja fått mina lpskivor som jag småningom skall måla. Vindan me. Å mitt segel hämtades i måndas, mina små projekt framskrider. Men innan jag börjar me dom skall jag fixa tamburen..Den skall vara klar tills min födelsedag.

Men man kan ju alltid fynda nåt ändå.

*************
Ikväll drog vi lott om kattnamn. Vi hade lagt 2 killnamn å 2 tjej namn på var i en kopp å sen drog vi lott.
D blev en Nelly ;)
Sen titade vi lite på nätet va d finns för kissemissungar.
Frågade på en åxå, har dock inte fått nåt svar än. Den var klar å tas iaf ;) Lycka!

Men jag hoppas att jag aldrig blir som denna tje,aningens extremt va ;)


Inga kommentarer: