måndag 2 juni 2014

Projekt..

Snart e d största projektet klart, några kuddar, korgar, filt(rosa), spalje å segel så e pallsoffan klar. Lakanen skall justeras aningens åxå.

Så hör ser den ut just nu, invigde den ikväll med lite läsning.
Ska köpa mattor fr Lagerhaus i juni när jag åker till Umeå. ska sy ihop några hade jag tänkt.
Temat ska bli rosa!
Sen började jag fundera på om man kan färga seglet? Ett rosa segel vore ju bara för underbart!

Köpte några sommarblomster idag åxå, hittade inte direkt nåt jag ville ha men d får duga för i år. Köpte en murgröna å 2 rosa dahlior till framsidan. Ska fundera vad jag vill ha till  baksidan åxå. Men ingen brådska.

Nästa projekt blir att måla tamburen. D ska va klart till min födelsedag, om ja orkar å hinner dvs..
Sen har jag några tavlor som jag funderar på. En ska bli i svartvitt med en zebra på, en i tetris stil å sen e d ju mitt fönster som skall fixas klart.

Men före d ska min rosa filt bli klar!

Ryggen e bättre som tur e, kan länka! Blir öm på jobbet av att gå så mkt, men så länge ja har min donut så klarar jag mig på pauserna.

Nu Game of Thrones! Som jag har väntat!







Inga kommentarer: