söndag 29 juni 2014

Pyssel å loppisrace å lediga dagar.

Tyvärr har jag inte fått semester ännu,utan 2 helt vanliga lediga dagar.
Lördagkväll spenderades med pensel i handen, först fixades,pall, ljusstake å ram,svart.
Sen började jag med min Tetristavla, i gul,svart,vitt å gråa nyanser.


Blev bättre än jag trodde, jag som brukar vara så skakhänt.


Sen fixade jag till en till den svarta nymålade ramen. Detta mönster e samma som på min på kommande matta, ska d matcha så ska d..


**************************'''
Söndagen traskade jag iväg till loppisracet som dom hade på källbacksområdet.
Hittade inget jag sökte men några andra grejer kom jag hem med. Ska slipas å målas lite bara innan användning.












Brickan fick jag gratis för den va sönder, men me nån spik, slip å må så kommer den å va nicer than ever.


 Å dagens Nelly bild ; ingen soffmyser som lilla Smelly :)
Har bakat paj och haft syrran på besök, hon ville ju se Nelly också,jivetvis..
Ha d !


Nu e d Film time!






 

Inga kommentarer: