torsdag 31 juli 2014

Hm e lite fundersam..

Ja d e då Nelly d gäller. Vi börjar tro att hon inte e en tjej, hon har saker i baken som liknar bollar nämligen, så nu får vi klura ut ett kill namn så där just in case.

Lucifer ligger närmast till hands, men Rollo skulle jag vilja ha. Rocky e också på tapeten,men d kallar vi ju grannens katt..Men kanske d går ändå..


Näst sista veckan av semestern har inletts, idag börjades dagen med gymmet å bendag.
Jag fick va helt ensam i gymmet,tills dom sista 10 minutrarna.
Var rejält degig i benen när jag satte mig mig bilen.
Imorron ska jag å anmäla mig till Sports club å hösten jumpan.
Kommer att bli Xfit å Bodycombat där åtminstone. Sen beror d på hur ja jobbar.
Å arbis gymmet sen på tisdagar. Zumban va så sent på måndag å efter xfitten dessutom,så jag får se om jag orkar på den alls.




Igår pysslade jag aningens inför juthbacka, virkade, printade ut,beställde, planerade lite me.
Ska bli skoj sen ;)
**************************************

Har mkt att tänka på just nu gällande jobbet, få se hur d blir :(
D blir knappast till d bättre, bara man inte får sämre lön så.
Blir väl ett möte nästa vecka nån gång. hoppas dom vet nåt då.

D e oroliga tider just nu..

I no like..






Inga kommentarer: