fredag 6 januari 2012

4 days off...

Andra dagen avverkad och nu e ja less på å va ledig..hade polarn på mat å film yesterday..idag har jag sett klart på season 3 av True Blood...blir lite avis att d händer så mkt där, i den verkliga världen händer d nada...å trist e d me..vore skoj på träffa på en älva lr en trevlig vampyr eller hunkig varulv ;) all triangel drama å död skulle man ju dock klara sig utan..http://www.youtube.com/watch?v=Mey18BdNU3A&feature=related


Hmpf på shopping fronten får jag ta d lugnt..d e så piss trist...im bored. hittar inget bra å spela heller..för att få min lediga tid å gå..På kontot e d typ 1e...men lönedag på fredag iaf...konstigt att lönemejlet inte har kommit än, d brukar dyka upp veckan före..men shopping listan för framtiden e uppgjord iaf så d e en lite tröst..

Har några grejer som inte dykt upp än, tex min klocka, ett par böcker och 2 sportplagg från HM..

Gympa kurserna börjar igen på måndag,ska bli skit skoj! Måndagar e d Pump och Onsdagar Crossfit...sen får jag se vad jag hinner(orkar)med..Fitness hade body combat både tisdag och fredag...
Imorgon ska pappa bjuda på käk. Blir nya ABC i Jeppis å buffé..Ser inte fram emot d direkt, stannar hellre hemma å tråkar...Gullepluttarna ligger å sover (alla 5).

Skall börja städa undan julen snart, en del av den iaf...

Ute kör d traktorer å annat shit å skottar snö..Fixade lite själv på verandan,måste ju kunna komma fram till fågelbordet..


Ska se om jag hittar nåt skoj å göra...ev planera mer framtida shopping ;) I LIKE!
Ajöken!

Inga kommentarer: