fredag 20 januari 2012

Näst sista semester dagen...







Hade en ordentlig sovmorgon..åt frukost...lallade på datorn en stund sen fixade jag laxsoppa åt mig,å den blev ovanligt bra..Sen bar d av till morsans å bastubad..E egentligen inte så förtjust i bastu men d va ok..Köpte hem chips + dipp,så nu e ja äckligt mätt..


GAAAAH! ja e SÅ shopping sugen! blev tvungen å beställa true blood böcker na på engelska idag,eftersom jag fick reda på att dom inte skriver fler på svenska ;( detta hade jag ju behövt veta innan jag beställde dom fyra andra på just svenska! hmpf får skicka tilbaka dom när dom kommer...

Stadium har släppt nya kollektionen med sportkläder också, vilket jag kommer å behöva handla några ifrån...

Sen behöver jag få flera väggar,har hittat shit nicea posters/tavlor på inreda.com! someday dock...
Presidentval på g,vet inte om jag skall rösta eller på vem isåfall...hmmm..

Inga kommentarer: