torsdag 19 januari 2012

Semester dag 2/4




<<--Detta skall inhandlas nästa gång jag får köpa nåt :
Retro väggklocka från ellos 89,90e, koziols tandgubbe 14,95, nelly sport topp 29,95...och behöver även köpa mer omega 3....

Idag blev d till å va lite huslig, hushållet har fått lida rätt länge nämligen,å då menar jag framför allt köksskåpen, plockade om, pantade, slängde..it was awsome! Blev lite grejs till loppiset..
Dammsög en snabbis och nu bullrar tvätt nr 2 i badrummet,ja d fick sig också en omgång...måste även handla lite å käka, glömmer bort å käka när ja e så här produktiv ;)

Fuck va jag hatar alla dessa talent shows och matprogram som går på tv just nu, d finns ju inget annat vettigt som går..Som tur e har jag en del böcker å nån film å se än, å i värsta fall kan man ju se true blood season 4 en gång till...oooh va ja längtar till säsong 5!! men den lär komma ut i juni typ..grr....
Need 2 get my mind of the shopping...ekonomin måste redas upp...and i hate it...får inte beställa mer denna månad, jag hoppas att jag kan hålla d me!även om jag har ett par grejer som jag behöver..men d får skjutas upp...

Håller tummarna att d kommer lön sista också...har typ 70e att leva på tills 15nde annars...Å då behöver W kattmat också som kostar 35e :(,å säkert bilen lite soppa...aj shall overcome dont worry...

Inga kommentarer: