fredag 4 januari 2013

-1,9kg....

YESS!!
 Har bara räknat kalorier i 5 dagar men d visar redan resultat! Nästa vecka börjar tränandet också!

Satte 8kg som mål, programmet visar att jag når d inom 10veckor ;)
Håller tummarna att d fumkar  me, men jag måste definitivt köra mest kondis,å lite styrka..kör jag tvärtom så bygger jag bara å minskar för lite i fett...vill ju bli av me rätt mkt fett..Ptn sa en gång att kvinnor skall ha kring 30% fett, nu har ja 33 nånting..Att gå ner e inte d svåra utan att hålla d.,urk men en liten tröst e iaf att jag inte gick upp alla 6kgs som jag ick ner sist,utan typ 4,5kg (bara ..)

Ledig 2 dar nu, skall planera lite inför höst/vintern japp redan, har bestämt att fixa shit till julmarknaderna i slutet av november/början december..Vad,färger å mängd skall bestämmas..Vilket betyder att de kommer å behövas handarbetas en hel del, samt experimenteras...Skulle även behöva en symaskin, så jag inte behöver låna mammas..
Så snart gäller d å börja köpa garn.

Sen håller jag på men en sjal till jobbet me ,har jag tur hinner jag fia den klar idag..

Nu söker jag träningskläder som bäst. Dom tvättas ju hela tiden så dom nöts.
Blir rätt tight program framöver så ;
  • måndag ; Crossfit
  • tisdag ; länk
  • Onsdag ; pump
  • Torsdag ; zumba ,bläää
  • Fredag ; VILA!!! eller länk om jag känner för d...
  • Lördag; gym ; ben å core
  • Söndag ;gym ; armar,rygg mm...
 Sen där emellan e d jobb som gäller ;) om jag hinner! haha..kanske får ta tjänstledigt? LOL! nooope! need zie måney..

IM OFF!


Inga kommentarer: