onsdag 23 januari 2013

Knitting,training,wörking,sleeping,eating repeat...

Japp d e det enda jag gör nästan..men hittills så orkar jag me d,har ju trots allt en vilodag i veckan ;)
När d blir vår å sommar så ska d länkas minst 2ggr/vecka..

6cm har försvunnit från höfterna, å d e rätt mkt, ja e ju inte så himla stor ändå..

Skulle ha varit pump ikväll ,men d blev en mix up me dragarna, så jag tog gymmet istället å försökte köra slut armarna.
Tog så många reps/set jag orkade å minst 3 set / övning.
Tänkte även börja öka lite i knäböjen i smithen..brukar bara ta 20kg,d e lagom på axlarna..Men inte så mkt för benen. Så idag testade jag på 30kg, tog 6 reps/3sets..d räckte nu i början iaf..var egentligen inte bendag så..Vaderna fick sig även lite pisk.Annars fokuserade jag på övre rygg å armar å axlar..
Benövningar e min svaga sida, eftersom mina knän brukar va ömma så har man tagit d chill me benen..Men borde skärpa mig me d, man skall ju egentligen ta sin kroppsvikt i knäböj, sägs d iaf..hmm ligger nog i lä där..ordentligt..

Nä nu ska d läsas. ja ingen ny bok då , fick bli en gammal goding, har läst ut alla nya..
Blir till å beställa mera senare..






Inga kommentarer: