måndag 14 januari 2013

Degraderad tydligen.voi voi...

D va inget ;) Just ramblin on..

Dagen snart över å den har gått i jobbets tecken å crossfitten tecken..Just love that sport. Idag  va jag på topp ;)
Kände mig som en atlet tom(överdriver?)
Oh well bra gick d iaf, d e tur att programmet ändras lite för varje gång annars hade man tröttnat fort. Å e man bored så fuskar man.

Lön imorron då, å den räcker ju lika kort som vanligt, men d e bara å bita i d sura äpplet å mixa om i ekonomin.
Måste skärpa mig, verkligen...

Jobb imorron då, tidiga skiftet, oh joy,möte på jobbet å en länk sen borde jag hinna med.vet inte hur d blev me att träffa polarn..
Har inte vägt mig på ett tag,tänker inte göra d heller, klart man gått upp nu när man tränat mera me vikter å sånt, skall försöka skjuta upp d så länge jag kan. D viktigaste e hur jag känner mig.

Bio bestämdes också me S till typ den 26.1.
Söker febrilt efter liknande shorts, hur svårt ska d va egentligen??
Dom skall gå å kicka i(hög gren då)samt springa å ha sig..grrr...
Imorron börjar ja på Bms vantar å sen börjar stor produktionen till vintern..

nu lite FB å sen läsa å lägdags...Ha d!


Inga kommentarer: