onsdag 30 januari 2013

BRR!

Idag blev d lång promenix me Stella, kring bådan me omnejd typ..ca 12km i snöyran..Kläderna va våta, jag kände mig alldeles mörbultad av all snö å blåst.
Blev alldeles frusen i kropp å själ..så ikväll skippas pumpen,satsar på zumban imorron istället å mindre käk idag..


Får jobba imorron ijenn och fredag,sen ledig helg.Ska bli skönt!
Lördag e d Kauhava å gym som gäller, å Söndag Jeppis me sambon å sen gymmet ijenn.

Fick beställning på rosa tofflor av Armine, få se hur hon gillar dom då.och om mitt garn räcker, har beställt mer dock.
Nu tittas d film, tidiare såg jag Skinwalkers, lite B, men Jason Behr va nice i den iaf..

Nu John Carter.. För övrigt så stör Taylor Kitch mig, varför vet jag inte. Han verkar bara så all that..skit störigt!!

More movies and knitting!
Good day..



Inga kommentarer: