måndag 11 februari 2013

Ny vecka startar-igen

Och den börjar med ledig dag och crossfit..blir tvungen till å masstvätta idag, d har samlats en hel del,sen skall d fixas nån form av käk så jag klarar mig ett par dar.
Började läsa en nyseie igår, vampyr relaterat off course,.Denna gång e d Rachel Caine som underhåller mig...Lite omväxling förnöjer eller hur?;)

Lade in räkningar på nätbanken idag me, fick som jag ville me Visan, vilket betyder lite ekonomisk avkoppling en stund. Skall få så bort så mkt som möjligt tänkte jag, nu har jag inte direkt koll på när bilförsäkringen kommer tex, men dom andra vet jag så d kan ja iaf räkna ut på förhand.
Tanken e att  minst varannan månad skall d betalas extra på minst en avbetalning. 2 om jag kan.Visa användingen skall bort också, och pengar skall in på sparkonto lite i taget.

När återbäringen å semesterpengen kommer så skall d sparas och betalas bort en del av dessa.Kan nog ta en stund, kommer säkert å va vissa ekonomiska set backs ;)

Tex ;
1.3 skall jag me kusin till ikea tammerfors..För en gångsskull har jag inget på min lista..
E resugen, att få sola bredvid nån pool nånstans vore a dream ,men d har jag nog inte råd me.Cypern tex skulle va nice.
Medelhavskryssning eller karibien kryssning me.
Men men d får nog bli en dröm tror jag, ekonomin e viktigare just nu..
Sen i sommar blir d en massa födis dagar ; utgifter..


Oh well....läsdax!




Inga kommentarer: