lördag 16 februari 2013

Slut på energi..å så sugen på nåt gott...

Borde cykla i 40 min, men frågan e om ja orkar??
Blev riktigt energilös å omotiverad å trött rent ut sagt,allt på en å samma gång..e bara över i kalorier me 90 så jag borde klara mig ok, om jag väljer att inte göra nåt..Saken e den att jag redan denna vecka har haft 2 vilodagar.
Kunde gott fara å länk nu me om d inte vore för halkan..Hade hellre länkat än cyklat..

Film blir d åtminstone.
Tiramisu kakan fixad inför morgondagen. Skall fixa mudcaksen imorron..å resten av städninen me..
Tänk att jag böt gardin när jag kom hem (!) har ju skjutit upp d e 3 dagar..d va främst strykandet som jag ville undvika,men ick tyvärr icke.


Sen avslutas kvällen me Die hard å Sundvik.Ska bli skoj!

 Får vara ledig i hela 3 dagar .
Och träningsveckan ser ut som följande ; Måndag ; crossfit
                                                              Tisdag ; länk
                                                              Onsdag ; länk me A + gym
                                                              Torsdag ; zumba + gym
                                                              Fredag ; vila
                                                              Lördag; länk
                                                              Söndag ; gym eller länk

Borde börja satsa mer på benen också. Usch mag och ben övningar e rena pesten..

nej nu måste jag skärpa mig ; reel steel å biken here i come!


Inga kommentarer: