lördag 9 februari 2013

Ugnsgrönsaker e helt ok...

Så länge dom serveras med matlagnings grädde,för utan d år d fan inte å käka alls...blää
Hälsosamt e d väl men fy fan va äckligt. Sista portionen äts nu, phew!

Nästa stick projekt redan in kollat ; Project Pippi sweater..
mönstret såg lite invecklat ut me markörs grejs hit å dit, men så länge jag håller mig lugn å riner den ambulerande stickmeistern vid behov så borde jag reda upp d..
Blir inte dessa äckel färger dock,tänkte kanske ljus grå med rosa/lila ränder,eller vit me svart å grå ränder...Hmm får se sen..först ska ju min tunika stickas klart..Andra framstycket e snart klart, men får nog beställa nåt nystan till..

Mag problem ställde till d på jobbet för mig igår, 2 magpiller å d hjälpte bara lite, d släppte till sist av sig själv dock..Har börjat få samma konstiga symptom som kusin har ; ett tryck i bröstet som år uppåt mot svalget å lite mot öronen me,i käken också..bränner lite å e på gränsen till kramp..men den dagen inte ranixalen hjälper så får jag gå till läkaren..Skoj.

Klassträff ska d tydligen ordnas i sommar, hmm har inte bestämt om jag går än..
Snart jobbdax ijenn då..får jobba hela helgen (om jag hålls frisk,d e maginfluensa på g)

Kaffe besök får ja imorron också, förstädade lite idag, vet inte vad jag skall bjuda på heller, baka hinner ja inte alls.

tjululuuu....

Inga kommentarer: