onsdag 27 februari 2013

Ovanlit uttråkad..

Inget år på tv, har ingen film jag vill se,har ingen bok jag känner för att läsa, inget jag vill sticka, ingen music heller..orkar inte me fb..
VAD ska ja göra då??

Har bara surfat runt på nätet på en massa olika skit..alltid hittar man nåt skoj man vill ha ;)










En salig blandning som sagt..

När d gäller snygga männsiskor så har jag alltid tänkt så här ; snyggisar e bara me snyggisar, å vi medel e me medisar...Men finns d inte NÅN medelmåttis out there som fått en snyggos i hamn???EVER?å inte som ligg utan relationship å hela baletten. Å nu snackar ja Channing Tatum, Chris Evans, Taylor Lautner och Joe Mangianello nice. Eller e d så att dessa snyggosar har bara en viss standard som dom går efter när dom väljer partner mm?att dom inte kan gå ner till en viss level av medelmåttness?
D e en deppi tanke om d e så att dom inte kan tänka sig "slumma"så att säga..Vad har vi vanliga tjejer å killar för chans? NADA e svaret å d gör mig deppig.Om jag nu skulle tänka mig ens på att skaffa barn,visst fan vill man ha en partner som e nice, fina gener ;fina barn..nu e d då inte bara utseende jag e på utan även personblighetsmässigt mm..För ingen kan va ihop me en som bara e utseende å ingen brain eller ens personlighet.
Well anyway varför i helvete kan ingen sån hitta mig? Å se mig som vacker typ..
Bläch...Ibland suger livet verkligen hästk*k....när man börjar grubbla på sånt iaf..
Näää....ikea på fredag,ska gå till hemsidan å trösta mig lite,kanske jag får ihopskrapat nåt till en lista åtm..

Ha d!





Inga kommentarer: