tisdag 25 juni 2013

MERDE!

Ibland blir man bara så jävligt förbannad på fok så d går inte å beskriva..
Mitt tålamod e långt när d gäller d mesta,och jag e rätt så förstående åxå. E man skyldig mig pengar å frågar om man kan skjuta upp betalningen lite så visst går d bra, även om jag sj har d tajt me pengar. Men när man inte hör av sig å först efter tredje meddelandet kommer med ett argt å långt svar på dittan å dattan, då blir jag förbannad :/

Väntade att mina pengar skulle komma på lönedagen eller åtm meddelande om hur d blir, men nej..Alla mess jag skickade om saken var i neutral ton, människan hade läst dom men inte svarat. Ok tänkte jag kanske d kommer snart, men nej,fick ett argt meddelande på fb istället,om hur hon inte bryr sig om mina utgifter eller om min katt och hur sorgligt d e typ om jag inte har pengar kvar efter lönedagen å blaha å blaha.
Nu hade jag planerat på ett visst sätt med min ekonomi eftersom 100e kommer snart, å lite lön kommer på fredag, nu kan ja inte planera inför varken mitt kalas eller födelsedags presenter åt 2 st.
Å d suger å e så jävla respektlöst å fult gjort mot mig!
Å hon har mage å skriva att vi inte ska bli osams över en filt,WHAT?? d e ju hon som gnäller å har sig, fan alltså..ena dagen på jobbet ser hon en knappt å alla får lida pga hennes dåliga humör, å däremellan äter hon upp en å fjäskar å har sig..näe..

För d första; e d hon som e skyldig mej, 100e dessutom.
Andra; Även ja har utgifter å lån mm, och hon har inget med min ekonomi å göra. Vad jag använder mina pengar till ska hon bara skita i. Piste
Tre ; Hon har större inkomster än mig.
Fyra ; Har man problem tar man inte ut d på andra så e d bara, å man kan faktiskt informera om hur man tänkt så den man e skyldig cash vet nåt iaf å kan planera därefter.


Nej hon kan suga min.....piste

Inga kommentarer: