torsdag 27 juni 2013

Dear diary..

Dagen började me buller, åskan drog in över stan å d pangade på ordentligt, å regnet öste ner. Mys säger  jag !
När vi gick till gymmet kring 11 va d piss hett ute å fuktigt, när man kom in i gymmet så blev man svettig me d samma, innan man ens börjat.

Dagens gympass bestod av ben å magövningar. Känns verkligen att man inte varit dit på en stund, dagens resultat var svagt.
Värmde upp med knäböj me 20kgs stången, skulle vilja ha mer vikt på men axlarna vill inte mer än 30,har jag testat. Sen sittande legcurl,om d ens heter d..Började slow på 20kgs motstånd,ökade sen på d till 35, d var jobbigt..3set av d togs.Sen liggande bencurl (för bakbenen)där e jag svag, pallade bara 15 kg x 3.
Sen sparkade jag bakut på 25kg x 2.
Borde ha tatt utfall ännu,men d var lite för trångt där för d.
Så gick över till magen. Blev 6 olika övningar för den.

Ingen höjdar dag, benen e inte d starkaste, men förhoppningsvis går d uppåt..

Åskan fortsatte att bullra på eftermiddagen, under tiden har jag sökt recept på laxpaj mm. Blir ju kalas nästa vecka å jag vet inte än vad jag skall bjuda på.

Försökte sova en stund men Baby förstörde ju d, bless her soul ;) hon e så goo, ska va me överallt. just nu jagar hon flugor.

Och om en halvtimme blir d länk me Granvik, har redan tränat för idag men hon e ju inte i form så d blir soft löpning ikväll...hoppas ja iaf ;) kanske hon har smygjoggat!

Imorron kommer nån form av lön, å ja behöver få klart oljat terassen tills kalaset. hoppas på bra väder imorron mao..

Ha d..

Inga kommentarer: