måndag 17 juni 2013

Since last time..

Jaa vad har hänt sen sist..en hel del..

Har fått nya cykeln, duger finemang åt mig, men måste fixa en pump till den.
Har fått lumian ;) and i like! Kvick som fan å så himla niciga appar!
Umeå resan e undanklarad å nästa inplaneras så småningom..man får ju aldrig hem tillräckligt me grejs..min pall tex..dom hann stänga ner,typiskt..
En del kläder blev ja tvungen(!) å beställa när jag kom hem,som ja ångrade att jag inte köpte, dock så e dom provade. Så d underlättar en hel del.

Loppisracet åxå över, gick bättre än ja hade trott..86 e på fickan, umeå resan betald mao ;)
Har semester som bäst, urk snart bara 2veckor kvar, ska försöka att inte tänka på d å få ångest..blää...ser fram emot september semestern!
Men mkt skall avklaras innan d, såsom ; mc hämtning i Tampere, Ähtäri djurpark å Powerpark, kanske klassträff, födelsedagar å Juthbacka marknaden, å min tur å ha stickpartyt nån gång. Hinner inte i juni..

Har lovat en garn resa me till Kauhajoki, ska se hur d hinns me, å Wiggo borde få komma till Losvik å kollas upp..
Han ser nog framemot d ;) men inte plånboken dock, kommer säkert å bli dyrt.

Borde börja planera vad man skall köpa i födisgåvor åxå, 2.7. 6.7..12.7e d tajt med födelsedagar, Kenneth, Armine å Stella. Hmm sprit å K, nåt i rosa å köksvägen åt A, men åt S??jaa smycken aktigt fr Amalia kanske?? ja d blir bra..
Sen syrran 21.7, mm vet inte faktiskt.

Å vad skall jag bjuda på när jag sj fyller år 7.7??? som d e nu lutar d mot True blood tårtan..
Men nåt till kanske...sött lr salt??? hmm ja får se...



Säger som gossip girl ; xoxo!

Inga kommentarer: