måndag 28 oktober 2013

Mondays back..

Å jag känner mig helt utstött ur samhället, dels för att jag e ledig fr jobbet å ingen gympa idag dels för att min sambo har varit på dåligt humör å stängt in sig hela dagen.

Börjar klättra på väggarna, tur man får börja jobba igen. Så man vet lite vad som händer i världen.

Mår lite konstigt åxå, vet inte om d kommer fr nacken eller ögonen, men d känns lite som feber i pannan å lite i ögonen me, hoppas bara att d e nåt tillfälligt. Andra dagen i rad nu, kan inte va pga stickandet har knappt gjort nåt under dessa lediga dagar.

************
Beställde lite julklappar nyss, så nu e ja inte lika stressad som me d längre.
Nu e jag på rätt spår igen, lovade hålla tillbaka lite me köpandet i år...lite iaf..Börjar störa mig på då dom e så otacksamma. Var glad att nån tänker på dig å vill köpa nåt till dig istället...

Jag skulle nog kunna va en sån som shoppar åt folk. Vore lite skoj faktiskt ;)

***************
Idag har jag gjort lite nytta, började me att sy julgardinerna, diska, fixa julbelysning ute, jusetrade slingan i duschen,
Bakade ost scones senare på kvällen och till d värmdes glögg, Nam!
Skall se lite buffy nu, ha d !

Inga kommentarer: