lördag 1 mars 2014

Sköna lördag!

Dagen började med sovmorgon, den bästa starten man kan ha på en dag :)
Sen bar d av till Jeppis, å Sunds å Lidl. Kylen behövde fyllas på.

Å va mkt nicet dom har på Sunds just nu..Sköna köksvågar, mysiga krukor, nicea tavlor etc..Hittade dock inte d jag sökte ; Aralior.
Mitt fönster e aningens tomt på blomster. Får söka på nytt sen då.

***********
Har stickat en hel del på puffen idag, nu börjar den likna nånting, äntligen. I början var jobbigt, blev så trött i händer å handleder, men nu har dom vant sig.

Hann på en länk också , mellan filmerna. Har för mkt träningsvärk för att köra ben idag. Men kanske imorron innan jobb?

Såg klart Mellos andra chansen också, via webben.
Har bokat in mig hos syrran när d e finaldags. Så får jag se den live i tv.

Här e mina favvisar ;



1. Precis så önskar man att va, faktiskt.
2.Gillar inte disco men denna e nice!
3. D rycker i rumpan automatiskt av denna,luv it ;)

Håller tummarna för nån av dessa.


Inga kommentarer: